Lidt god ekstra forståelse og ydelse til dig flyttefirma

15 May 2019
Anders Lundtang Hansen

editorial

Nu er det jo som bekendt dig, der skal have gavn, service og valgte ydelser af det flyttefirma, du vælger til en specifik opgave, som både kan være i det private og i det erhvervsmæssige.

Derfor forventer du selvfølgelig også, at de gør deres arbejde perfekt og ned til mindste detalje. Det er jo det, du betaler dem for. Skulle der ske fejl eller skader undervejs, så forventer du en erstatning eller som minimum afslag i prisen.

Du har i hvert fald ikke tænkt dig at give dem mere, end hvad de forlanger, og det skal du selvfølgelig heller ikke.

Flyttefirmaerne lever jo også af tilfredse kunder, og de ved godt, hvordan de skal sætte priserne for at være sikre på, at det kan løbe rundt med lønninger, opbevarings-lokaler, flyttebiler med videre i firmaet.

Men man kan som kunde godt komme til at fremstå som en sur rad, hvis man er over nakken på dem hele tiden, så de bliver nervøse. Eller du går så meget i vejen for dem for at kontrollere, at de pakker, bærer og placere inventaret helt korrekt ved både fraflytning og indflytning.

Så kan det ende i uheld, og så giver man hinanden skylden for, hvem der var ansvarshavende for skaden, og det ender i noget værre fnidder.

Hvorfor ikke gå i den anden grøft og vise lidt tilfredsstillelse for deres service?

Vi mener ikke kun at give dem en god anbefaling med på vejen og en positiv anmeldelse, men også at være ekstra flinke ved dem, mens de arbejder.

Du kunne byde på kaffe, drikkelse og måske lidt snacks, de kan gå og gnave af, mens de arbejder.

Det er jo slet ikke noget, man behøver at gøre, men det skaber bare en god stemning mellem kunden og flyttefirmaet, når der vises taknemmelighed begge veje – også selvom de netop er hyret til at arbejde godt.

Søger du med lys og lygte efter et godt flyttefirma, så kan du se nærmere her: http://www.nordflyt.dk/

More articles