Hvilket tilmeldningssystem er smartest og mest brugervenligt?

29 June 2020
Silje Hansen

editorial

Hvis du til dagligt driver et konferencecenter, hotel eller lokaler til forskellige kurser, kan det være ideelt for dig at læse videre. Vi har netop lavet den guide til dig, som driver et sted, hvor der løbende kommer bookinger og reservationer på de forskellige lokaler, værelser og lokationer.

Det handler om at kunne organisere og planlægge de forskellige events, så dagene glider og der bliver taget højde for hvert event. Der er som regel særlige ønsker og krav til det individuelle event, som derfor kræver at du smart kan notere dig dette, så det ikke bliver glemt eller tabt, når dagen endelig kommer. 

Der findes i dag mange smarte og nye systemer, som du kan bruge til at planlægge og styre de forskellige begivenheder med. Det kan derfor godt svare sig at undersøge markedet, så du finder det rette match, som passer til dine behov, krav og ikke mindst budget. Hvis det oveni købet kan frigive dig for tid, så kan du måske få mere ud af de events eller arbejdsdag. 

Hvilket tilmeldningssystem skal du vælge? 

Vi har undersøgt markedet for dig, som leder efter et tilmeldningssystem, der kan gøre din hverdag smartere og mere enkelt. Her har vi lagt vægt på at finde et brugervenligt tilmeldningssystem, så det ikke tager lang tid at sætte personalet ind i. Vi har også i vores undersøgelse lagt vægt på at det kan skaleres, hvis du har flere lokationer eller åbner op for flere lokaler, som kan booker til en særlig begivenhed. Her kan vi give de varmeste anbefalinger til at vælge Conference Manager. Her kan du få support og hjælp alle hverdage.

Der er desuden mulighed for at få skræddersyet en løsning, så det passer til dine behov og ønsker. Dermed skal du ikke betale for en række ydelser eller funktioner, som du ikke anvender til hverdag. 

More articles